Rabu, 15 Mei 2013

TUMBUHAN,BUNGA DAN TAMAN

Hai hari ni liza nak berbicara berkaitan tumbuhan, bunga dan taman. Penting ke pokok bunga ni? Mestilah penting pokok bunga ni ibarat keseimbanagn dalam kehidupan kita. Rumah yang ada pokok bunga dan pokok-pokok yang lain pasti suasananya berbeza tak percaya cuba anda lakukan sedikat perubahan pada rumah anda bukan susah pun nak wujudkan taman kat rumah. kalau ada pokok bunga dan sedikit dekorasi dah cukup untuk membuatkan rumah anda berseri.
liza sendiri dah cuba memang lain tau hari-hari kita nak balik rumah cepat sebab nak tengok bunga, bila hujung minggu nak bangun awal sebab nak bersihkan halaman rumah sambil tengok-tengok bunga stress hilang tau boleh jadi terapi bagi mereka yang ada sakit darah tinggi, maigrain, strok dan lain-lain penyakit. kebanyakan customer liza yang datang ramai mengakui bunga banyak memberikan mereka perubahan dalam hidup. Kesihatan bertambah baik kualiti hidup juga meningkat.
 janganlah kata rumah saya kecik jer nak buat taman pun tak boleh. Tak ape beli pasu bunga than tanam bunga dan letak depan rumah tu confirm anda akan rasa teruja tengok bunga-bunga ni. tapi kalau anda ada ruang yang cukup luas di rumah tak salah kalau belanja sedikat wang untuk buat taman bunga jangan biarkan jer tanah tu di tumbuhi rumput dan lalang. lepas ni mesti anda lekat jer kat rumah tak nak kuar shopping hehehehe..oklah nak show sikit pokok-pokok bunga yang ada di nursery liza. cuci mata sikit eh wat hilang stress






Tiada ulasan: